UTAMA
ORGANISASI
PENGURUSAN TERTINGGI
GURU DAN PPM
JPKS
RINGKASAN PROGRAM
KURIKULUM
RPT
DSKP
BUKU TEKS
BORANG
PENDAFTARAN OKU
PENDAFTARAN PASM
PERMOHONAN EMK
SPLKPMg 2.0
PAKEJ MATA PELAJARAN
KSSMPK
SEMAK
KAD OKU
BAHAN RUJUKAN
Profil Sosial
PILIH BAHASA
POPULAR POST
DARI KPM
ARKIB
PENGISIAN SKOR PENILAIAN SAHSIAH UNGGUL MURID (SUMUR)
LAWATAN PENANDA ARASAN PPKI SMK REDANG PANJANG, IJOK PERAK
GARIS PANDUAN PENGURUSAN DAN PENGOPERASIAN INSTITUSI PENDIDIKAN, KPM
KARNIVAL e-MAHABBAH PENDIDIKAN KHAS PERINGKAT PPD KOTA BHARU TAHUN 2022
PEMBERITAHUAN KPM
Loading...
BAHAN ARKIB
►
2025
(5)
►
April
(2)
►
January
(3)
►
2024
(16)
►
November
(3)
►
October
(2)
►
September
(1)
►
August
(3)
►
July
(4)
►
June
(1)
►
March
(2)
►
2023
(9)
►
December
(1)
►
July
(2)
►
June
(2)
►
May
(1)
►
March
(1)
►
February
(1)
►
January
(1)
▼
2022
(18)
►
December
(1)
►
November
(1)
►
October
(1)
►
September
(3)
►
August
(2)
►
July
(5)
►
May
(2)
▼
April
(3)
PEMAKLUMAN CUTI PERSEKOLAHAN SEMPENA HARI RAYA AID...
PROGRAM IHYA RAMADAN 2022
MUAT TURUN BORANG PENILAIAN SKPMg2 STANDARD 4.0
INFO
HARI PEKERJA 2025
1 MEI 2025
KHAMIS
KURIKULUM PERSEKOLAHAN 2027
MUAT TURUN
KEMAHIRAN YANG DISEDIAKAN
SETIAP MURID ADA KEMAHIRAN
ENROLMEN
BILANGAN
PK PEND KHAS
1
GURU
13
MURID
102
KELAS
9
PPM
5
Data : 16 April 2025
PAUTAN
>> KURIKULUM MENENGAH
>> KPM
>> JKM-OKU
>> JPN KELANTAN
>> APDM
>> e-OPERASI
>> e-RPI
>> SPL KPM
>> PORTAL RASMI SMK PANJI
BAHAN-BAHAN RPI
>> MUAT TURUN BAHAN
PASM
>> LAMAN PASM PPKI
PROGRAM PENDIDIKAN INKLUSIF (PPI)
KONSEP
BROSUR
BAHAN-BAHAN
PENTAKSIRAN BILIK DARJAH (PBD)
APA ITU PBD
MUAT TURUN BORANG PELAPORAN
BAHAN SOKONGAN
SOKONGAN PdP
DAFTAR OKU
PANDUAN DAFTAR OKU (JKM)
DAFTAR SECARA ONLINE (JKM)
PBPPP
PANDUAN KEBERHASILAN
CONTOH PENULISAN KEBERHASILAN
BORANG KEBERHASILAN
PORTAL ADUAN BULI
PORTAL ADUAN BULI KPM
**SELAMAT DATANG KE PORTAL INFORMASI PENDIDIKAN KHAS, SMK PANJI**
19 April 2022
UTAMA
»
BORANG
» MUAT TURUN BORANG PENILAIAN SKPMg2 STANDARD 4.0
MUAT TURUN BORANG PENILAIAN SKPMg2 STANDARD 4.0
April 19, 2022
MUAT TURUN :
➤
Borang Penilaian
← Newer Post
Home